Академія української преси оголошує результати Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 9-10 класів у 2023/24 навчальному році в рамках усіх освітніх галузей, позаурочної та позашкільної діяльності.
11 квітня 2023 року відбулося засідання членів журі.
До членів комісії увійшли:

Руслан Шаламов, вчитель Харківського обласного наукового ліцею “Обдарованість”, креативний директор Творчого об’єднання «Соняшник», кандидат біологічних наук, заслужений вчитель України;

Раїса Євтушенко, головний спеціаліст відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин Директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН України, відповідальна за упровадження медіаосвіти у загальну середню освіту;

Оксана Волошенюк, науковий співробітник відділу екранно-сценічних мистецтв та культурології Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАНУ;

Олександр Мокрогуз, завідувач кафедри суспільних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, кандидат педагогічних наук, доцент.

вправа з історії «Корюківка – 1943: анатомія злочину, білі плями, історичні паралелі» вчителя історії та правознавства, директора Нижньодуванського ліцею Нижньодуванської селищної ради Сватівського району Луганської області Вдовіна Олександра Анатолійовича, яка була оцінена у 160 балів;

вправа з української мови «Уживання слів у невластивому значенні. Неологізми війни VS Новомова» завідувачки кафедри методики навчання мов і літератури, докторки педагогічних наук Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» Дегтярьової Галини Анатоліївни, яка була оцінена у 159 балів;

вправа з математики «Ймовірність та досягнення українців» вчительки математики Запорізької єврейської гімназії «ОРТ=Алєф» Ганенко Вікторії Леонідівни, яка була оцінена у 153 бали;
вправа з історії «Пакт Молотова-Ріббентропа в різних джерелах інформації» вчительки історії Ліцею «Ерудит» Первомайської міської ради Миколаївської області Сизової Анни Володимирівни, яка була оцінена в 151 бал;

вправа з географії «Третинний сектор економіки світу» вчительки географії Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №31 Вінівіт’євої Вероніки Сергіївни, яка була оцінена в 150 балів;

вправа з медіаосвіти «Медіаграмотно про стрілецьку зброю» завідувачки навчально-тренінговим центром Комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» Зорі Юлії Миколаївни, яка була оцінена в 150 балів;

вправа з біології «Дослідницький медіапрактикум «Використання ГМО: фейк чи лайк?» заступниці директора з навчальної роботи, учительки біології Ковтуцької Ірини Анатоліївни, яка була оцінена в 150 балів;

вправа з мистецтва «Критичний погляд» вчительки мистецтва КЗ “Вороновицький ліцей” Вінницької області Таранюк Майї Іванівни, яка була оцінена в 148 балів;

вправа з історії «Аналіз Пакту Молотова-Ріббентропа 23 серпня 1939 р.» вчительки історії та правознавства Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №32 Черкаської міської ради Черкаської області Таран Ірини Іванівни, яка була оцінена в 146 балів;

вправа з української мови та літератури «Колекція вправ «Детектор брехні» вчительки української мови та літератури Ліцею «Гроно» Львівської міської ради Сітькової Ірини Миколаївни, яка була оцінена в 145 балів;

вправа з історії «Історичний мудборд» вчительки історії Березотіцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області Таранич Олени Вікторівни, яка була оцінена в 145 балів;

вправа з інформатики «Довіряй та перевіряй» вчительки математики та інформатики Нововелідницького ліцею Словечанської сільської ради Житомирської області Парандій Лесі Петрівни, яка була оцінена в 144 бали;

вправа з інформатики «Патріотичні літературні фейки та маніпуляції: добро чи зло?» вчительки інформатики Запорізької гімназії №62 Циммерман Олени Володимирівни, яка була оцінена в 144 бали;

вправа з української мови, української та зарубіжної літератури «Створення публіцистичного блогу» вчительки української мови, української та зарубіжної літератури Вівчарюк Галини Романівни, яка була оцінена в 143 бали;

вправа з інформатики «Розвіюємо фейки» вчительки математики та інформатики Джулинської Галини Антонівни, яка була оцінена в 143 бали;
вправа з української мови та літератури «Вчимось розпізнавати мову ворожнечі в ЗМІ» вчительки української мови та літератури, заступника директора з навчально-виховної роботи Миколаївського юридичного ліцею Миколаївської міської ради Миколаївської області Коломієць Марини Олександрівни, яка була оцінена в 143 бали;

вправа з трудового навчання та технологій «Писанка – символ України. «Допоки пишуть писанки, – доти буде світ, а коли перестануть, тоді світ скінчиться» вчительки трудового навчання та технологій Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності з українською мовою навчання Махінько Ольги Кіровни, яка була оцінена в 143 бали.