it-моіппо

04 02 2020

Тренінг до Дня безпечного Інтернету

Із метою підвищення рівня фахової майстерності педагогів області 30 січня 2020 року на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти навчально-методичною лабораторією інформаційно-комунікаційних технологій та системного адміністрування Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено тренінг для вчителів інформатики до Дня безпечного Інтернету «Як бути обачним та пильним під час роботи в мережі Інтернет, уміти себе захистити і водночас не втрачати ввічливість та сміливість» (далі – Тренінг).


Відкрила захід заступник директора Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти з науково-педагогічної роботи Ольга Захар, яка ознайомила присутніх із темою проведення всесвітнього Дня безпечного Інтернету у 2020 році та звернула увагу на матеріали для підготовки в закладах освіти, які пропонують до уваги педагогів України Міністерство освіти і науки України, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Мережна академія Cisco, Кіберполіція України, компанія ERC та провідні університети країни.
Завідувач навчально-методичної лабораторії ІКТ, медіаосвіти та системного адміністрування Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Ольга Богданова представила учасникам програму Тренінгу та акцентувала увагу на необхідності проведення постійних заходів щодо безпеки в мережі Інтернет для учнів, батьків та педагогів в освітніх закладах, які вони представляють.
У практичній частині Тренінгу Ольга Богданова запропонувала присутнім низку вправ для розвитку інформаційної безпеки за напрямами:
– Освітні завдання, які формують в учнів відповідальне ставлення до роботи в мережі Інтернет.
– Нейромережі у створенні фейків.
– Інтернет-загрози та залежність сучасної молоді.
– ТОП основних правил захисту дитини в Інтернеті.
У Тренінгу взяли участь учителі інформатики, методисти, керівники методичних об’єднань учителів інформатики Миколаївської області (усього 26 осіб).
Фото та матеріали Тренінгу